JODOVE KAPLJICE 50ml – Holistic

25,00 

Jod ima ključno vlogo pri zdravju ščitnice


  • Ima vlogo pri nastajanju ščitničnih hormonov in normalnemu delovanju ščitnice
  • Pomaga ohranjati kognitivno funkcijo in živčno ravnovesje
  • Pomaga zmanjšati hiperglikemijo in pretvorbo sladkorjev v maščobo

#  #

 

Opis

Jod: Katere koristi podpira znanost?

Ali resnično poznate pomen joda za zdravje? Ta element v sledeh v celoti sodeluje pri delovanju človeškega telesa: igra vlogo pri uravnavanju telesne temperature, razmnoževanju, rasti, splošni presnovi, tvorbi krvnih celic, razvoju živčnega sistema in celo delovanju srca!

Jod je najboljši antibiotik, protivirusno in antiseptično sredstvo vseh časov – Dr. David Derry

Če je joda premalo, ščitnica začne rasti. To lahko povzroči težave s srcem (palpitacije) in težave s težo. Zato je treba jesti uravnoteženo in skrbno izbrati vir, da zagotovite pravilno vsebino. Ugotovljeno je, da 2 do 3% populacije trpi za hipotiroidizmom, katerega glavni simptomi so povečanje telesne mase, utrujenost, mišična oslabelost, krhki lasje in nohti ter povečana občutljivost na mraz. Na splošno ti ljudje trpijo zaradi pomanjkanja joda, nepravilnega delovanja hipofize ali avtoimunskih bolezni.

Kako shraniti ustrezne količine joda ob zmanjšanju vnosa soli?

Zmanjšanje vnosa soli je nujno, vendar je treba paziti, da hkrati ne zmanjšate vnosa joda! Da bi to dosegli, je treba uporabiti živila, ki so naravno bogata z jodom. Kje najti jod v prehrani? Ni tako enostavno: naštejemo predvsem morske sadeže, ribe (sardone, sardele, skušo itd.) In nekatere sorte morskih alg, kot je Spirulina.

Za optimalno vnos joda bi vas morda zanimal tudi drug izdelek: prehransko dopolnilo Spirulina v kosmičih (super hrana izjemne kakovosti).

Jod v zadostni količini prispeva k:

  • normalna rast otroka
  • dobro delovanje presnove
  • vzdrževanje kognitivnih funkcij
  • vzdrževanje živčnega ravnovesja
  • proizvodnji ščitničnih hormonov

Ker Svetovna zdravstvena organizacija svetuje tudi omejitev uživanja rib (zaradi izpostavljenosti živemu srebru, ki je strupen za centralni živčni sistem človeka), so alge kot je Spirulina zagotovo najboljša izbira za zagotovitev varnega in naravnega vnosa joda.

Pomanjkanje joda lahko povzroči neprijetne in celo hude simptome. Vključujejo otekanje v vratu, težave z nosečnostjo, povečanje telesne teže in težave pri učenju.

Njegovi simptomi so zelo podobni simptomom hipotiroidizma ali nizkih ščitničnih hormonov. Ker se jod uporablja za izdelavo ščitničnih hormonov, pomanjkanje joda pomeni, da ga vaše telo ne more ustvariti dovolj, kar vodi v hipotiroidizem.

Nepričakovano povečanje teže

Nepričakovano povečanje telesne teže je še en znak pomanjkanja joda. Pojavi se lahko, če telo nima dovolj joda, da bi ustvaril ščitnične hormone.

To je zato, ker ščitnični hormoni pomagajo nadzorovati hitrost metabolizma, kar je proces, s katerim vaše telo pretvarja hrano v energijo in toploto.

Ko je raven ščitničnih hormonov nizka, telo počiva in kuri manj kalorij v mirovanju. Na žalost to pomeni, da ostaja več kalorij iz hrane, ki jo jeste, shranjeno kot maščoba.

Če dodate več joda v svojo prehrano, lahko pomaga odpraviti učinke počasnega metabolizma, saj lahko telesu pomaga tvoriti več ščitničnih hormonov.

Utrujenost in šibkost

Utrujenost in šibkost sta tudi pogosta simptoma pomanjkanja joda.

V resnici so nekatere raziskave odkrile, da se skoraj 80% ljudi z nizko ravnijo ščitničnih hormonov, ki se pojavijo v primerih pomanjkanja joda, počuti utrujeno, počasno in šibko.

Ti simptomi se pojavijo, ker ščitnični hormoni telesu pomagajo do energije. Ko je raven ščitničnih hormonov nizka, telo ne more porabiti toliko energije kot običajno.To lahko povzroči padec energije in slabo počutje.

Izpadanje las

Ščitnični hormoni pomagajo nadzirati rast lasnih mešičkov.

Ko je raven ščitničnih hormonov nizka, se lahko lasni mešički nehajo obnavljati. Sčasoma lahko to povzroči izpadanje las.

Iz tega razloga lahko tudi ljudje z pomanjkanjem joda trpijo zaradi izpadanja las.

Suha, luskasta koža lahko prizadene veliko ljudi s pomanjkanjem joda. V resnici so nekatere študije odkrile, da lahko do 77% ljudi z nizko ravnijo ščitničnih hormonov dobi suho, luskavo kožo.

Ščitnični hormoni, ki vsebujejo jod, pomagajo vašim kožnim celicam, da se regenerirajo. Kadar je raven ščitničnih hormonov nizka, se ta regeneracija ne zgodi tako pogosto, kar verjetno vodi do suhe, luskaste kože.

Poleg tega ščitnični hormoni pomagajo telesu uravnavati znoj. Ljudje z nižjo koncentracijo ščitničnih hormonov, kot so tisti z pomanjkanjem joda, se ponavadi znojimo manj kot ljudje z normalno ravnijo ščitničnih hormonov.

Glede na to, da znoj pomaga ohranjati kožo vlažno in hidrirano, je lahko pomanjkanje znoja še en razlog, zakaj je suha, luskasta koža pogost simptom pomanjkanja joda. 

Težavno učenje in spominjanje

Pomanjkanje joda lahko vpliva na vašo sposobnost učenja in pomnjenja.

Študija, ki je vključevala več kot 1000 odraslih, je pokazala, da so tisti z višjimi nivoji ščitničnih hormonov na testih učenja in spomina uspešnejši v primerjavi s tistimi z nižjo stopnjo ščitničnih hormonov.

Ščitnični hormoni pomagajo vašim možganom optimalen razvoj. Zato lahko pomanjkanje joda, ki je potrebno za tvorbo ščitničnih hormonov, zmanjša možganski razvoj.

V resnici so raziskave pokazale, da je hipokampus, del možganov, ki nadzoruje dolgoročni spomin, manjši pri ljudeh z nizko raven ščitničnih hormonov.

Vas pogosto mrazi in zebe?

 

Občutek mraza je pogost simptom pomanjkanja joda. V resnici so nekatere raziskave pokazale, da se lahko več kot 80% ljudi z nizko raven ščitničnih hormonov počuti bolj občutljivo na hladne temperature kot običajno.

Spremembe srčnega utripa

 

Vaš srčni utrip je merilo, kolikokrat vaše srce bije na minuto. Na to lahko vplivajo vaše koncentracije joda. Premalo tega minerala lahko povzroči, da vaše srce bije počasneje kot običajno, medtem ko bi preveč tega lahko povzročilo, da vaše srce bije hitreje kot običajno.

Težave med nosečnostjo

 

Pri nosečnicah obstaja veliko tveganje za pomanjkanje joda.

To je zato, ker ga nosečnica porabi veliko, da zadovolji svoje dnevne potrebe, pa tudi potrebe svojega odraščajočega otroka. Povečana potreba po jodu se nadaljuje med dojenjem, saj dojenčki prejemajo jod skozi materino mleko.

Če ne uživate dovolj joda med nosečnostjo in dojenjem, lahko povzroči neželene učinke tako za mater kot otroka.

Matere lahko občutijo simptome neaktivne ščitnice, kot so golša, šibkost, utrujenost in občutek mraza. Medtem lahko pomanjkanje joda pri dojenčkih zavira fizično rast in razvoj možganov.

Težka ali nepravilna obdobja

Močne in neredne menstrualne krvavitve se lahko pojavijo kot posledica pomanjkanja joda.

Kot večina simptomov pomanjkanja joda je tudi to povezano z nizko ravenjo ščitničnih hormonov, saj je jod potreben za tvorbo ščitničnih hormonov. V eni izmed študij je 68% žensk z nizko ravenjo ščitničnih hormonov doživelo neredne menstrualne cikle, v primerjavi z le 12% zdravih žensk.

Raziskave tudi kažejo, da ženske z nizko ravenjo ščitničnih hormonov doživljajo pogostejše menstruacijske cikle s hudo krvavitvijo. To je zato, ker nizka raven ščitničnih hormonov moti signale hormonov, ki so vključeni v menstrualni cikel.

Viri joda

V prehrani je zelo malo dobrih virov joda. To je eden od razlogov, da je pomanjkanje joda v svetu pogosto.

Priporočeni dnevni vnos (RDI) je 150 mcg na dan. Ta količina mora ustrezati potrebam 97–98% vseh zdravih odraslih.

Vendar nosečnice ali doječe ženske potrebujejo več. Nosečnice potrebujejo 220 mcg dnevno, doječe ženske pa 290 mcg dnevno.

Spodnja hrana je odličen vir joda:

Morske alge, posušen en list: 11–1,989% RDI
Trska, 3 unče (85 gramov): 66% RDI
Jogurt, navaden, 1 skodelica: 50% RDI
Jodirana sol, 1/4 čajne žličke (1,5 grama): 47% RDI
Kozice, 3 unče (85 gramov): 23% RDI
Jajce, 1 veliko: 16% RDI
Tuna, v pločevinkah, 3 unče (85 gramov): 11% RDI
Suhe slive, 5 sliv: 9% RDI

Morske alge so ponavadi odličen vir joda, vendar je to odvisno od tega, od kod prihaja. Morske alge iz nekaterih držav, kot je Japonska, so bogate z jodom.

Če menite, da imate pomanjkanje joda, je najbolje, da se posvetujete z zdravnikom. Pregledali bodo znake otekline (golšo) ali odvzeli vzorec urina, da bodo preverili raven joda.

Pomanjkanje joda je zelo pogosto, zlasti v Evropi in državah tretjega sveta, kjer imajo tla in hrana zelo nizko vsebnost joda.

Jod je nujen element, ki nam ga v večini primanjkuje in je bil odkrit v vsakem organu in tkivu v našem telesu.

V današnjem času, ko smo veliko izpostavljeni strupom iz okolja in hrane, potrebujemo več in ne manj joda, saj ima zelo posebne varovalne učinke proti več skupinam toksinov, kot so fluor in bromid, v manjši meri pa pomaga odpraviti tudi svinec in živo srebro iz telesa.

Dr. David Derry je dejal: “Rešitev so jodove kapljice oz. Lugolova raztopina, katero medicinska stroka uporablja že 200 let.

Šestdeset milijonov Japoncev povprečno dnevno porabi 13,8 mg joda in so eden izmed najbolj zdravih narodov v zvezi s splošno zdravstveno statistiko in rakom.

V Sloveniji ima hrana naravno malo joda, saj ga rastline ne morejo črpati iz tal. Jod v tleh, ki ga ni v obilju, padavine izpirajo v reke (še zlasti v hribovitih predelih), te pa ga odnašajo v jezera in morje. Nekaj več ga je zato v morskih sadežih, školjkah, rakih in ribah, največ pa v algah.

Posledice pomanjkanja joda v prehrani, kot so golšavost ter motnje v telesni rasti in duševnem razvoju otrok (kretenizem), so bile pogoste med prebivalci centralnih Alp že v Avstro-Ogrski, ki je zato leta 1864 uzakonila obvezno jodiranje soli; torej smo bili tega ukrepa med prvimi v Evropi deležni tudi Slovenci.

V antiseptične lastnosti se jod uporablja za sterilizacijo vsake površine in materiala v bolnišnicah. Jod je odličen antibiotik s širokim spektrom delovanja, ki vključuje vse pomembne mikroorganizme, ki so povezane z zdravjem, kot so prebavne bakterije, črevesni virusi, bakterije, virusi, glive.

Opis izdelka: Ustrezna količina joda je bistvenega pomena za zdravje in dobro počutje. Prejšnje generacije zdravnikov so jod pri zdravljenju pacientov uporabljali precej pogosto.

Potreben je za zdrav imunski sistem, saj ima veliko terapevtsko prednost in sicer antibakterijsko, antiparazitsko, antivirusno in antikancerogeno delovanje.

Dr Albert S. Gyorgi (1893-1986), zdravnik, ki je odkril vitamin C, je zapisal: »Ko sem bil študent medicine, je bil jod v obliki kalijevega jodida univerzalno zdravilo. Nihče ni natančno vedel, kakšen je njegov učinek, pa vendar učinek je imel in ta je bil dober. Študentje smo se takrat šalili na ta račun. Če nisi vedel kaj točno se s pacientom dogaja, si mu predpisal kalijev jodid«.

Priporočen dnevni odmerek: 2 do 3 kapljice namažite na notranjo stran zapestja, lahko pa popijete z malo vode. 1 kapljica vsebuje 50 mcg.

Koliko joda potrebujemo? Odrasli potrebujejo 200 mikrogramov joda na dan. Otroci pa potrebujejo od prvega do četrtega leta 100, do sedmega leta 120, do desetega leta 140, do trinajstega leta 80 in do petnajstega leta 200 mikrogramov na dan. Nosečnice 230, doječe matere pa 260 mikrogramov.

Vsebina: 50 ml

Obvestilo: Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano. Shranjevati nedosegljivo otrokom. Nosečnice in doječe matere ter osebe, ki uživajo zdravila ali, ki imajo zdravstvene težave, naj se o uporabi izdelka posvetujejo z zdravnikom.

Zanimivost: Jod nam pomaga pravilno izkoristiti beljakovine. Vsi bolniki, ki imajo pomanjkanje joda bodo imeli tudi pomanjkanje beljakovin. – Dr. Bryce Vickery

Da povrnemo jod v svoj sistem, je potrebno od pol do enega leta. Ljudje pa se začnejo bolje počutiti po nekaj dnevih, tednih ali mesecih uživanja dodatnega joda v obliki Lugolove raztopine.

Proizvedeno: v Angliji

Brand

Holistic

Podjetje Holistic se z leti razvija, raste, širi svojo ponudbo in gradi močno mrežo zvestih uporabnikov. Ukvarjamo se z lastnim razvojem, uvozom in prodajo kakovostnih prehranskih dopolnil, nudimo tudi svetovanja ter različna testiranja, sodelujemo s priznanimi strokovnjaki  in zdravniki. Ponosni smo na našo bazo zvestih strank, zaradi katerih imamo zagon in številne nove ideje za ustvarjanje. Mnenja strank:
  • Polona - Kranjska Gora: Vitex + zdrave maščobe (omega3, olivno olje.....) = hormonsko ravnovesje!! Priporočam! Odličen skupaj z Omega 3 in Napro kremico. Se prazni že druga steklenička. Izdelek priporočam vsem, ki imajo težave s PMS-jem. Meni je zelo pomagalo ublažiti negativne simptome.
  • Klara S.- Ptuj: Ne da se opisati, kako zelo ta izdelek pomaga pri hormonskem ravnovesju. Uporabljam ga slab mesec v kombinaciji s Super omega 3 in lahko rečem, da je postal del mene. Ni več nervoze pred menstruacijo, potrebe po sladkem, napetosti v prsih. Vitex bom jemala se naprej, pa bomo videli kaj se bo se izboljsalo.
  • Elvira - Novo Mesto: Vitex jemljem dober mesec, in se mi je stanje hormonov ze spremenilo na bolje. Pa še dragi je srečen, ker njegova draga ni nervozna pred menstruacijo :)
  • Barbara Požun - Horjul: Izdelek je kvaliteten in vreden nakupa! Sama imam od kar ga jemljem urejeno menstruacijo. Mislim, da se mi je izboljsalo tudi stanje z nohti, prvič so tako mocni in se ne lomijo.
  • Maja - Postojna: Priporočam, ker je izdelek nr. 1 pri lajšanju ženskih zadev - preizkušeno!
  • Mojca - Kranj: Zelo zadovoljna,