Spletna stran ZaupajNaravi.si

Splošni pogoji spletne strani zaupajnaravi.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino zaupajnaravi.si, v nadaljevanju »zaupajnaravi« upravlja  podjetje Tjaša Radovan s.p., Grahovo 3, 1384 Grahovo, davčna  številka; 78770823, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Tjaša Radovan s.p. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine zaupajnaravi.si, pravice in obveznosti uporabnika ter urejajo poslovni odnos  med zaupajnaravi in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

Zaradi povečanja obsega poslovanja in kompleksnosti prodajnega portfelja integracije in fleksibilnosti poslovnega sistema za podjetje Tjaša Radovan s.p., storitveno dejavnost izvajanje skladiščenja, logistike, pakiranja izdelkov, odpreme in izdaje računov po sistemu (»outsourcing«) izvaja podjetje Almatim d.o.o., Ulica Bratov Učakar 10, 1000 Ljubljana.

Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Dostava naročenega blaga

Za dostavo naročil sodelujemo z GLS v nadaljevanju ponudnik dostave.  Poštnina znaša 3€, ne glede na količino ali težo paketa. Pri prevzemu paketa ne boste imeli  nobenih dodatnih stroškov. Naročeno blago bo odposlano najkasneje v okvirju dobavnega roka dveh dni. V kolikor blaga ni na zalogi vas o tem obvestimo pisno ali preko telefona. Ponudnik dostavlja pošto v dopoldanskem času na vaš naslov. Ponudnik vas bo o statusu vašega paketa obveščal po elektronski pošti ali telefonu. Ponudnik vas bo pred dostavo poklical in se z vami dogovoril za točno uro ter lokacijo prevzema. V primeru da ste odsotni od navedenega naslova ali se ne oglasite na klic ponudnika  vam bo v poštnemu nabiralniku  pustil obvestilo s katerim se lahko oglasite na najbližjem prevzemnem mestu (so navedeni na obvestilu). Stroške poštnine plača zaupajnaravi.si v primeru naročila nad 50€.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vsebujejo DDV. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo »Hvala za vaše naročilo«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Plačilo

v spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

  • plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu (v našem primeru pri GLS-u)
  • plačilo po predračunu (predračun boste prejeli po e-pošti)
  • plačilo z PayPal. Za sprejem kartic uporabljamo PayPal, ki je velik in vsem dobro znan svetovni ponudnik spletnih plačil.

Dobavni rok

ZaupajNaravi se zavezuje, da bo vsa naročila, prejeta na delavnik do 12h, pripravil in odposlal še isti dan! V nasprotnem primeru vas o tem obvestimo preko telefona ali elektronske pošte.

Reklamacije

Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobene odškodninske zahtevke do ponudnika zaradi očitnih napak.

V primeru očitne napake, lahko kupec izbira med:

  • nadomestitev blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja.

Ponudnik ni odgovoren za napake, ki so vidne, da so povzročene s strani kupca.

Reklamacija se ne upošteva:

  • če ugotovimo, da je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca,
  • če zraven ni priložena kopija računa
  • če so blagu odstranjene originalne etikete – kartončki
  • če so vidni znaki uporabe

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslov info@zaupajnaravi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Mnenja/Komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje lahko napiše vsak uporabnik, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

E- novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi v našo spletno trgovino občasno obveščamo o novostih in akcijah na strani. Ponudnik se zavezuje, da e-naslova uporabnika ne bo zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

Promocijske kode

Obiskovalcem, ki so prijavljeni na e-novice, občasno pošljemo promocijsko kodo, ki prinaša različne ugodnosti. Poleg e-novic promocijske kode objavljamo tudi preko drugih kanalov. Promocijske kode so vedno časovno omejene, izkoriščena mora biti v omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristiti jo je možno tako, da na blagajni vnesete v posebno okence “promocijska koda” in potrdi s klikom na gumb “Potrdi”. Promocijske kode med seboj niso združljive.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno z stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izbere z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se je zgodil prej. Potrošnik blago vrne ali izroči na naslov Tjaša Radovan s.p., Grahovo 3, 1384 Grahovo brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Uveljavljanje pravice potrošnika do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Tjaša Radovan s.p., Grahovo 3, 1384 Grahovo G: 040 765 105 info@zaupajnaravi.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Predpisi

Izdelki, ponujeni na tej spletni strani, niso zdravila. Gre za prehranska dopolnila. Ti izdelki in vsebine se ne prodajajo ali podajajo za potrebe diagnostike, preprečevanje ali zdravljenje bolezni. Če imate bolezen, se morate posvetovati z zdravnikom. Ženske, ki so noseče ali dojijo, otroci, mlajši od 12 let, in osebe, ki se zdravijo, bi se na splošno morale vzdržati prehranskih dopolnil, razen po nasvetu svojega terapevta. Fotografije na tej spletni strani so namenjene samo kot vodilo in so nepogodbene; dejanski izdelki se lahko razlikujejo od fotografij.