19.90

In Stock

Vitamin D igra ključno vlogo pri normalnem delovanju imunskega sistema, skrbi za primerno raven kalcija v krvi in podpira zdravje kosti in zob


  • Za 60 dni dnevne uporabe
  • Ohranja zdrave kosti in zobe
  • Uravnava pravilno absorpcijo kalcija
  • Krepi imunski sistem
  • Spodbuja delovanje mišic
  • Pripomore k strjevanju krvi
  • Ker je strah pred sončnimi žarki vedno večji, naše izpostavljanje soncu pa tudi zaradi načina življenja, prekratko, so posledice zaradi deficita vitamina D vse bolj izrazite

2 enaka izdelka = 3% popusta
3 enaki izdelki = 5% popusta
4 enaki izdelki = 7% popusta

Compare

Opis

Vitamin D3 in K2, okus vanilje, 150 ml

Ohranite zdrave in trdne kosti

  • Ohranja zdrave kosti in zobe
  • Uravnava pravilno absorpcijo kalcija
  • Krepi imunski sistem
  • Spodbuja delovanje mišic
  • Pripomore k strjevanju krvi

Kombinacija vitaminov D3 in K2 ima veliko prednost. Vitamin D spodbuja absropcijo kalcija v telo, vitamin K pa skrbi, da se kalcij v telesu nalaga na prava mesta. Skupaj pripomoreta k ohranjanju zdravih kosti in trdnih zob.

Visoka vsebnost hranil – kar 3000 IU!

Prehransko dopolnilo Vitamin D3 in K2 ima zelo visoko vsebnost hranilnih snovi. Vsebuje 3000 IU (mednarodnih enot), kar zagotavlja, da ima telo rednem uživanju polne zaloge vitaminov D in K.

Si želite:

  • izboljšati fizično zmogljivost?
  • ohraniti zdrave kosti in zobe?
  • močnejši imunski sistem?

Vitamin D3 in K2 sta pravi odgovor. Oba skupaj in vsak zase pripomoreta k ohranjanju najugodnejšega stanja kosti, srca in ožilja ter imunskega sistema.

Krepke kosti v močnem telesu

Sinergija vitaminov D in K pripomore k absorpciji kalcija in posledično večji gostoti kosti. Kalcij ni pomemben le v mladosti, ko kosti rastejo in se razvijajo, ampak tudi v vseh drugih življenjskih obdobjih za ohranjenje njihove trdnosti. Ustrezen nivo kostne mase namreč zmanjšuje možnost zlomov.

Narejen po najvišjih farmacevtskih standardih

Kakovostno prehransko dopolnilo se lahko pohvali z GMP certifikatom, ki zagotavlja izvajanje dobre proizvodne prakse v nadzorovanih pogojih. Pri izdelavi sledi najvišjim farmacevtskim standardom in ima izjemno visoko vsebnost hranil – 3000 IU.

Prehransko dopolnilo je:

  • primerno za vegane,
  • brez glukoze,
  • brez laktoze,
  • brez GSO.

S prijetnim okusom vanilje

Vitamin D3 in K2 ima okus vanilje, ki olajša vsakodnevno uporabo. Le en dnevni odmerek zadošča dnevni potrebi vitaminov. Pol merice (2,5 ml) zaužijte neposredno ali pa vmešajte v vodo ali drugo pijačo.

Priporočenega dnevnega odmerka se ne sme prekoračiti. Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano ter zdrav način življenja. Samo za odrasle.

Pakiranje

150ml. Za 60 dni dnevne uporabe.

Sestavine

BREZ glutena, laktoze in GSO. Okus vanilije.

Sestavine: demineralizirana voda, sredstvi za zgostitev: glicerin in gumi arabikum, sladilo: sorbitol, sredstvo za uravnavanje kislosti: citronska kislina, konzervans: kalijev sorbat, aroma vanilije, menakinon, maltodekstrin, holekalciferol

Priporočen dnevni odmerek: 1/2 merice (2,5 ml). Zaužijte neposredno ali pa vmešajte v vodo ali drugo pijačo.

 

Sestava 1/2 merice (2,5 ml) PDV*
Vitamin D3 75 µg 1500 %
Vitamin K2 80 µg 100 %

*Priporočen dnevni vnos                                        

Priporočenega dnevnega odmerka se ne sme prekoračiti.
Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano ter zdrav način življenja.

Shranjevanje

V temnem in hladnem prostoru, po odprtju v hladilniku.

Navodila za uporabo

1/2 merice (2,5 ml). Zaužijte neposredno ali pa vmešajte v vodo ali drugo pijačo.

Proizvedeno v nadzorovanih pogojih GMP.

Proizvedeno v EU.
Distributer: Almatim d.o.o., Ulica bratov Učakar 10, SI-1000 Ljubljana

Nekaj več o vitaminu D

Koža sama ne more proizvesti vitamina D, če je zaščitena z oblačili ali namazana s kremo z zaščitnim faktorejm 15, ki pri otrocih celo drastično zmanjša sporosobnost kože proizvajanja vitamina D za kar 95%. Tudi večina starejših ljudi, ki zaradi fizične nezmožnosti, ne prejmejo dovolj sončnih žarkov, trpijo za pomanjkanjem vitamina D.

Znanstveniki zato svetujejo, da ljudje, ki se večino dnevnega časa zadržujejo v notranjih prostorih, nujno pa tudi vse nosečnice in doječe matere ter starejši od 65 let in vsi otroci med 6 meseci in 5 leti, poskrbijo za svoje potrebe po vitaminu D v obliki prehranskih dopolnil.

Vitamin D3 je naravna oblika vitamina D, ki ga telo naravno proizvaja, z biotransformacijo holesterola, natančneje se sama pretvorba vitamina D3 zgodi v jetrih, v obliko ­25(OH)D3. Ta oblika je nato v ledvicah in še nekaterih drugih tkivih pretvorjena v aktivno obliko 1­25(OH)2D3, ki nato sproži različne fiziološke procese v telesu.

Znaki in simptomi pomanjkanja vitamina D

Vitamin D je izjemno pomemben vitamin, ki ima močan učinek na več sistemov po telesu (Zaupanja vreden vir).

Za razliko od drugih vitaminov vitamin D deluje kot hormon in vsaka posamezna celica v telesu ima receptor zanj.

Vaše telo ga proizvaja iz holesterola, ko je koža izpostavljena sončni svetlobi.

Najdemo ga tudi v nekaterih živilih, kot so maščobne ribe in obogateni mlečni izdelki, čeprav jih je samo zaradi prehrane težko dobiti.

Priporočen dnevni vnos (RDI) je ponavadi okoli 400–800 ie, vendar mnogi strokovnjaki pravijo, da bi morali dobiti še več kot to.

Pomanjkanje vitamina D je zelo pogosto. Ocenjujejo, da ima približno 1 milijarda ljudi po vsem svetu nizko raven vitamina v krvi (Zaupanja vreden vir).

Po raziskavi iz leta 2011 ga primanjkuje 41,6% odraslih v ZDA. Ta številka sega do 69,2% v latinoamerikancih in 82,1% pri Afroamerikancih (Zaupanja vreden vir).

Tu je 7 pogostih dejavnikov tveganja za pomanjkanje vitamina D:

  • Imate temno kožo.
  • Ste starejši.
  • Prekomerna teža ali debelost.
  • Ne jeste veliko rib ali mlečnih izdelkov.
  • Živite daleč od ekvatorja, kjer je malo sonca.
  • Vedno uporabljajte kremo za sončenje, ko greste ven.
  • Bivate neprestano v zaprtih prostorih.

Ljudje, ki živijo v bližini ekvatorja in so pogosto izpostavljeni soncu, imajo manj možnosti, da njihova koža proizvede dovolj vitamina D, da zadovolji potrebe telesa.

Večina ljudi se ne zaveda, da imajo pomankanje, saj so simptomi na splošno nevidni. Verjetno jih tudi ne prepoznate zlahka, tudi če pomembno negativno vplivajo na vašo kakovost življenja.

Tu je 8 znakov in simptomov pomanjkanja vitamina D.

1. Bolezen ali pogosta okužba

Simptomi pomanjkanja vitamina D

Ena najpomembnejših vlog vitamina D je ohranjanje močnega imunskega sistema, da se lahko borite proti virusom in bakterijam, ki povzročajo bolezni.

Neposredno deluje s celicami, ki so odgovorne za boj proti okužbi (Zaupanja vreden vir).

Če pogosto zbolite, zlasti pri prehladu ali gripi, je lahko pomemben dejavnik nizka raven vitamina D.

Več obsežnih opazovalnih študij je pokazalo povezavo med pomanjkanjem in okužbami dihal, kot so prehlad, bronhitis in pljučnica (Zaupanja vreden virZaupanja vreden vir).

Številne študije so pokazale, da lahko jemanje dodatkov vitamina D v odmerku do 4.000 ie dnevno zmanjša tveganje za okužbe dihalnih poti (Zaupanja vreden virZaupanja vreden virZaupanja vreden vir).

V eni študiji pri ljudeh s kronično pljučno motnjo KOPB se je izkazalo, da so imeli samo tisti, ki jim je močno primanjkoval vitamin D, po jemanju dodatka v velikih odmerkih eno leto so pomembno izboljšali stanje (10 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Vitamin D ima pomembno vlogo pri imunskem delovanju. Eden najpogostejših simptomov pomanjkanja je povečano tveganje za nastanek bolezni ali okužb.

2. Utrujenost

Občutek utrujenosti ima lahko veliko vzrokov, pomanjkanje vitamina D pa je lahko eden izmed njih.

Na žalost ga pogosto spregledamo kot potencialni vzrok.

Študije primerov so pokazale, da lahko zelo nizka raven krvi povzroči utrujenost, ki močno negativno vpliva na kakovost življenja (11 Zaupanja vreden vir12 Zaupanja vreden vir).

V enem primeru so ugotovili, da ima ženska, ki se je pritožila zaradi kronične dnevne utrujenosti in glavobolov, raven vitamina D v krvi le 5,9 ng / ml. To je izredno malo, saj se šteje, da vse pod 20 ng / ml primanjkuje.

Ko je ženska jemala dodatek vitamina D, se je raven zvišala na 39 ng / ml in simptomi so se odpravili (12 Zaupanja vreden vir).

Vendar pa tudi raven v krvi, ki ni izredno nizka, lahko negativno vpliva na vašo raven energije.

Velika opazovalna študija je proučevala odnos med vitaminom D in utrujenostjo pri mladih ženskah.

Študija je pokazala, da se ženske, ki imajo koncentracijo v krvi nižje od 20 ng / ml ali 21–29 ng / ml, pogosteje pritožujejo nad utrujenostjo kot tiste s krvnimi koncentracijami nad 30 ng / ml (13 Zaupanja vreden vir).

Druga opazovalna študija pri ženskih medicinskih sestrah je pokazala močno povezavo med nizko raven vitamina D in utrujenostjo, o kateri poroča sam.

Poleg tega so raziskovalci ugotovili, da je 89% medicinskim sestram primanjkovalo vitamina D (14 Zaupanja vreden vir).

Če želite več informacij o zmanjšanju utrujenosti, si oglejte 11 najboljših vitaminov in dodatkov za povečanje energije.

POVZETEK Prekomerna utrujenost in utrujenost sta lahko znak pomanjkanja vitamina D. Jemanje dodatkov lahko pomaga izboljšati raven energije

3. Bolečine v kosteh in hrbtu

Vitamin D pomaga ohranjati zdravje kosti na več načinov.

Za prvo izboljšuje absorpcijo kalcija v telesu.

Bolečine v kosteh in spodnji del hrbta so lahko znaki nezadostne ravni vitamina D v krvi.

V velikih opazovalnih raziskavah so ugotovili povezavo med pomanjkanjem in kronično bolečino v spodnjem delu hrbta (15 Zaupanja vreden vir16 Zaupanja vreden vir17 Zaupanja vreden vir).

Ena študija je preučila povezavo med ravnijo vitamina D in bolečinami v hrbtu pri več kot 9.000 starejših ženskah.

Raziskovalci so ugotovili, da imajo osebe s pomanjkanjem večjo bolečino v hrbtu, vključno s hudimi bolečinami v hrbtu, ki so omejile njihove vsakodnevne aktivnosti (17 Zaupanja vreden vir).

V eni kontrolirani študiji so imeli ljudje z pomanjkanjem vitamina D skoraj dvakrat večjo verjetnost, da bodo imeli bolečine v kosteh v nogah, rebrih ali sklepih v primerjavi s tistimi, ki imajo raven v krvi v normalnem območju (18 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Nizka raven vitamina D v krvi je lahko vzrok ali dejavnik za bolečine v kosteh in spodnjem delu hrbta.

4. depresija

Depresivno razpoloženje je lahko tudi znak pomanjkanja vitamina D.

V preglednih študijah so raziskovalci povezovali pomanjkanje vitamina D z depresijo, zlasti pri starejših odraslih (19 Zaupanja vreden vir20 Zaupanja vreden vir).

V eni analizi je 65% opazovalnih študij ugotovilo povezavo med nizko ravenjo krvi in ​​depresijo.

Po drugi strani večina nadzorovanih preskušanj, ki imajo večjo znanstveno težo kot opazovalne študije, ni pokazala povezave med tema dvema (19 Zaupanja vreden vir).

Vendar so raziskovalci, ki so analizirali študije, ugotovili, da so bili odmerki vitamina D v nadzorovanih raziskavah pogosto zelo majhni.

Poleg tega so opazili, da nekatere študije morda niso trajale dovolj dolgo, da bi opazile učinek jemanja dodatkov na razpoloženje.

Nekatere nadzorovane študije so pokazale, da dajanje vitamina D ljudem s pomanjkanjem pomaga izboljšati depresijo, vključno s sezonsko depresijo, ki se pojavi v hladnejših mesecih (21 Zaupanja vreden vir22 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Depresija je povezana z nizko raven vitamina D, nekatere raziskave pa so odkrile, da dopolnjevanje izboljšuje razpoloženje.

5. Moteno celjenje ran

Počasno celjenje ran po operaciji ali poškodbi je lahko znak, da so ravni vitamina D prenizke.

Rezultati študije v epruveti kažejo, da vitamin poveča proizvodnjo spojin, ki so ključne za oblikovanje nove kože kot dela procesa celjenja ran (23 Zaupanja vreden vir).

Ena študija na ljudeh, ki so imeli zobozdravstveno operacijo, je ugotovila, da so bili zaradi pomanjkanja vitamina D ogroženi nekateri vidiki ozdravitve (24 Zaupanja vreden vir).

Prav tako se domneva, da je za pravilno ozdravitev pomembna vloga vitamina D pri zatiranju vnetja in boju proti okužbi.

Ena analiza je pregledala bolnike z diabetičnimi okužbami stopal.

Ugotovili so, da imajo osebe z resnim pomanjkanjem vitamina D večjo raven markerjev vnetja, ki lahko ogrozijo celjenje (25 Zaupanja vreden vir).

Na žalost je zelo malo raziskav o vplivu dodatkov vitamina D na celjenje ran pri ljudeh s pomanjkanjem.

Vendar pa je ena študija pokazala, da se je pri bolnikih z pomanjkanjem vitamina D z razjedami na nogah zdravilo z vitaminom velikost razjede v povprečju zmanjšala za 28% (26 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Neustrezna raven vitamina D lahko povzroči slabo celjenje ran po operacijah, poškodbah ali okužbi.

6. Izguba kostne gostote

Vitamin D ima ključno vlogo pri absorpciji kalcija in presnovi kosti.

Mnogi starejši, ki jim je diagnosticirana izguba kosti, verjamejo, da morajo zaužiti več kalcija. Vendar pa lahko primanjkuje tudi vitamina D.

Nizka mineralna gostota kosti je pokazatelj, da so vaše kosti izgubile kalcij in druge minerale. Zaradi tega se pri starejših odraslih, zlasti ženskah, poveča tveganje za zlome.

V veliki opazovalni študiji pri več kot 1100 ženskah srednjih let v menopavzi ali po menopavzi so raziskovalci ugotovili močno povezavo med nizko stopnjo vitamina D in nizko mineralno gostoto kosti (27 Zaupanja vreden vir).

Vendar pa je nadzorovana študija ugotovila, da ženske, ki imajo pomanjkanje vitamina D, niso občutile izboljšanja mineralne gostote kosti, kadar so jemale nadomestke v velikih odmerkih, tudi če se je njihova raven v krvi izboljšala (28 Zaupanja vreden vir).

Ne glede na te ugotovitve je lahko ustrezen vnos vitamina D in vzdrževanje ravni v krvi v optimalnem razponu dobra strategija za zaščito kostne mase in zmanjšanje tveganja za zlom.

POVZETEK Diagnoza nizke mineralne gostote kosti je lahko znak pomanjkanja vitamina D. Pridobivanje tega vitamina je pomembno za ohranjanje kostne mase, ko ostariš.