28.95

In Stock

Simbiotična dnevna mešanica probiotikov je strokovna formula, ki vsebuje dobre črevesne bakterije (splošno znane kot probiotike), z dodanimi prebiotiki

  • Simbiotična mešanica 40+ nudi dnevni vnos večje koncentracije sevov probiotikov za ljudi, starejše od 40 let, z dodatkom aloe vere
  • Edinstven prebiotik FS2-60 ponuja polni spekter prebiotičnih oligosaharidov in rastlinski izvor inulina

2 enaka izdelka = 3% popusta
3 enaki izdelki = 5% popusta
4 enaki izdelki = 7% popusta

Compare

Opis

Zdravstvene koristi probiotikov

Probiotiki so živi mikroorganizmi, ki jih lahko uživamo skozi fermentirano hrano ali dodatke (Zaupanja vreden vir).

Vse več raziskav kaže, da je ravnovesje ali neravnovesje bakterij v vašem prebavnem sistemu povezano s splošnim zdravjem in boleznimi.

Probiotiki spodbujajo zdravo ravnovesje črevesnih bakterij in so povezani s široko paleto zdravstvenih koristi.

Sem spadajo koristi za izgubo teže, zdravje prebave, imunsko delovanje in še več (Zaupanja vreden virZaupanja vreden vir).

To je pregled ključnih zdravstvenih koristi, povezanih s probiotiki.

1. Probiotiki pomagajo uravnotežiti prijazne bakterije v vašem prebavnem sistemu

Probiotiki vključujejo “dobre” bakterije. To so živi mikroorganizmi, ki lahko ob uživanju zagotavljajo zdravstvene koristi (Zaupanja vreden vir).

Menijo, da so te koristi posledica probiotikov, da obnovijo naravno ravnovesje črevesnih bakterij (Zaupanja vreden vir).

Neravnovesje pomeni, da je preveč slabih bakterij in premalo dobrih bakterij. Lahko se zgodi zaradi bolezni, zdravil, kot so antibiotiki, slabe prehrane in še več.

Posledice lahko vključujejo prebavne težave, alergije, težave z duševnim zdravjem, debelost in več (Zaupan vir).

Probiotike običajno najdemo v fermentirani hrani ali jih jemljemo kot dopolnila. Še več, zdi se, da so za večino ljudi varni.

POVZETEK: Probiotiki so živi mikroorganizmi. Če jih zaužijemo v zadostnih količinah, lahko pomagajo obnoviti naravno ravnovesje črevesnih bakterij. Posledično lahko sledijo koristi za zdravje.

2. Probiotiki lahko pomagajo preprečiti in zdraviti drisko

Probiotiki so splošno znani po svoji sposobnosti preprečevanja driske ali zmanjšanja njene resnosti.

Driska je pogost stranski učinek jemanja antibiotikov. Pojavi se, ker lahko antibiotiki negativno vplivajo na ravnovesje dobrih in slabih bakterij v črevesju (Zaupanja vreden vir).

Več študij kaže, da je uporaba probiotikov povezana z zmanjšanim tveganjem za drisko, povezano z antibiotiki (Zaupanja vreden virZaupanja vreden virZaupanja vreden vir).

V eni izmed raziskav so raziskovalci ugotovili, da jemanje probiotikov zmanjšalo diarejo, povezano z antibiotiki, za 42% (10 Zaupanja vreden vir).

Probiotiki lahko pomagajo tudi pri drugih oblikah driske, ki niso povezane z antibiotiki.

Obsežen pregled 35 študij je ugotovil, da določeni sevi probiotikov lahko skrajšajo trajanje nalezljive driske za povprečno 25 ur (11 Zaupanja vreden vir).

Probiotiki so zmanjšali tveganje za drisko potnikov za 8%. Zmanjšali so tudi tveganje za drisko zaradi drugih vzrokov za 57% pri otrocih in 26% pri odraslih (12 Zaupanja vreden vir).

Učinkovitost je različna, odvisno od vrste in odmerka zaužitega probiotika (13 Zaupanja vreden vir).

Sevi, kot so Lactobacillus rhamnosus , Lactobacillus casei in kvas Saccharomyces boulardii, so najpogosteje povezani z zmanjšanim tveganjem za drisko (Zaupanja vreden vir12 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK: Probiotiki lahko zmanjšajo tveganje in resnost driske zaradi številnih različnih vzrokov.

3. Probiotični dodatki izboljšajo nekatere pogoje za duševno zdravje

Vse več študij povezuje zdravje črevesja z razpoloženjem in duševnim zdravjem (14 Zaupanja vreden vir).

Tako študije na živalih kot na ljudeh ugotavljajo, da lahko probiotični dodatki izboljšajo nekatere motnje duševnega zdravja (15 Zaupanja vreden vir).

Pregled 15 študij na ljudeh, za katere so ugotovili, da dopolnjujejo seva Bifidobacterium in Lactobacillus v 1-2 mesecih, lahko izboljša anksioznost, depresijo, avtizem, obsesivno-kompulzivno motnjo (OCD) in spomin (15 Zaupanja vreden vir).

Ena študija je 6 tednov spremljala 70 kemičnih delavcev. Tisti, ki so zaužili 100 gramov probiotičnega jogurta na dan ali jemali dnevno probiotično kapsulo, so imeli koristi za splošno zdravje, depresijo, tesnobo in stres (16 Zaupanja vreden vir).

Koristi so opazili tudi v raziskavi na 40 bolnikih z depresijo.

Jemanje probiotičnih dopolnil 8 tednov je zmanjšalo raven depresije in zmanjšalo raven C-reaktivnega proteina (označevalca vnetja) in hormonov, kot je insulin, v primerjavi z ljudmi, ki niso jemali probiotika (17 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK: Raziskave kažejo, da lahko jemanje probiotikov med drugim pomaga izboljšati simptome duševnih motenj, kot so depresija, tesnoba, stres in spomin.

4. Določeni probiotični sevi vam lahko pomagajo ohranjati zdravje srca

Probiotiki vam lahko pomagajo pri ohranjanju zdravja srca z znižanjem LDL (“slabega”) holesterola in krvnega tlaka.

Določene bakterije, ki proizvajajo mlečno kislino, lahko zmanjšajo holesterol z razgradnjo žolča v črevesju (18 Zaupanja vreden vir).

Bile, naravno prisotna tekočina, ki je večinoma narejena iz holesterola, pomaga prebavi.

Z razgradnjo žolča lahko probiotiki preprečijo, da se ponovno absorbira v črevesju, kjer lahko vstopi v kri kot holesterol (19 Zaupanja vreden vir).

Pregled 5 raziskav je ugotovil, da uživanje probiotičnega jogurta v obdobju 2–8 tednov zmanjša skupni holesterol za 4%, holesterol LDL pa za 5% (20 Zaupanja vreden vir).

Druga študija, izvedena v 6 mesecih, ni ugotovila sprememb skupnega holesterola ali LDL. Vendar so raziskovalci ugotovili majhen porast HDL (“dobrega”) holesterola (21 Zaupanja vreden vir).

Uživanje probiotikov lahko tudi zniža krvni tlak. Pregled 9 raziskav je ugotovil, da probiotični dodatki znižujejo krvni tlak, vendar le skromno (22 Zaupanja vreden vir).

Da bi lahko izkusili kakršne koli koristi, povezane s krvnim tlakom, je moralo dopolnjevanje presegati 8 tednov in 10 milijonov enot, ki tvorijo kolonijo (CFU) na dan (22 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK: Probiotiki lahko pomagajo zaščititi srce tako, da znižajo “slab” nivo LDL holesterola in skromno znižajo krvni tlak.

5. Probiotiki lahko zmanjšajo težo nekaterih alergij in ekcemov

Določeni probiotični sevi lahko zmanjšajo resnost ekcema pri otrocih in dojenčkih.

Ena od raziskav je pokazala, da so se simptomi ekcema izboljšali pri dojenčkih, hranjenih z mlekom, dopolnjenim s probiotiki, v primerjavi z dojenčki, ki se hranijo z mlekom brez probiotikov (23 Zaupanja vreden vir).

Druga raziskava je sledila otrokom žensk, ki so med nosečnostjo jemale probiotike . Ti otroci so imeli 83% manjše tveganje za razvoj ekcema v prvih dveh letih življenja (24 Zaupanja vreden vir).

Vendar je povezava med probiotiki in zmanjšano resnostjo ekcema še vedno šibka in še več raziskav je treba (25 Zaupanja vreden vir26 Zaupanja vreden vir).

Nekateri probiotiki lahko zmanjšajo tudi vnetne odzive pri ljudeh z alergijami na mleko ali mleke. Vendar so dokazi šibki in potrebne so nadaljnje študije (27 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK: Probiotiki lahko zmanjšajo tveganje in resnost nekaterih alergij, na primer ekcema pri dojenčkih. Vendar je potrebnih več raziskav.

6. Probiotiki lahko pomagajo zmanjšati simptome nekaterih prebavnih motenj

Več kot milijon ljudi v ZDA trpi zaradi vnetne črevesne bolezni, vključno z ulceroznim kolitisom in Crohnovo boleznijo (28 Zaupanja vreden vir).

Nekatere vrste probiotikov iz sevov Bifidobacterium in Lactobacillus so izboljšale simptome pri ljudeh z blagim ulceroznim kolitisom (29 Zaupanja vreden vir).

Presenetljivo je, da je ena študija ugotovila, da je dopolnjevanje s probiotikom E. coli Nissle enako učinkovito kot zdravila za vzdrževanje remisije pri ljudeh z ulceroznim kolitisom (30 Zaupanja vreden vir).

Vendar se zdi, da probiotiki slabo vplivajo na simptome Crohnove bolezni (31 Zaupanja vreden vir).

Kljub temu imajo lahko probiotiki koristi pri drugih motnjah črevesja. Zgodnje raziskave kažejo, da lahko pomagajo pri simptomih sindroma razdražljivega črevesja (IBS) (32 Zaupanja vreden vir).

Dokazano je tudi, da tveganje za hud nekrotizirajoči enterokolitis zmanjša za 50%. To je usodno stanje črevesja, ki se pojavi pri nedonošenčkih (33 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK: Probiotiki lahko pomagajo zmanjšati simptome črevesnih motenj, kot so ulcerozni kolitis, IBS in nekrotizirajoči enterokolitis.

7. Probiotiki lahko pomagajo povečati vaš imunski sistem

Probiotiki lahko pomagajo vašemu imunskemu sistemu spodbuditi in zavirati rast škodljivih črevesnih bakterij (34 Zaupanja vreden vir).

Tudi nekateri probiotiki so pokazali, da spodbujajo proizvodnjo naravnih protiteles v telesu. Lahko tudi povečajo imunske celice, kot so celice, ki proizvajajo IgA, T limfociti in naravne celice ubijalke (35 Zaupanja vreden vir36 Zaupanja vreden vir).

Obsežen pregled je ugotovil, da jemanje probiotikov zmanjšuje verjetnost in trajanje okužb dihal. Kakovost dokazov je bila nizka (37 Zaupanja vreden vir).

Druga študija, ki je vključevala več kot 570 otrok, je ugotovila, da jemanje Lactobacillus GG zmanjšalo pogostost in resnost okužb dihal za 17% (38 Zaupanja vreden vir).

Dokazano je tudi, da je probiotik Lactobacillus crispatus zmanjšal tveganje za okužbe sečil (UTI) pri ženskah za 50% (39 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK: Probiotiki lahko pomagajo okrepiti vaš imunski sistem in zaščitijo pred okužbami.

8. Probiotiki vam lahko pomagajo pri hujšanju in trebušni maščobi

Probiotiki lahko pomagajo pri hujšanju z več različnimi mehanizmi (40 Zaupanja vreden vir).

Na primer, nekateri probiotiki preprečujejo absorpcijo prehranske maščobe v črevesju.

Maščoba se nato izloči z blatom, namesto da se shrani v telesu (41 Zaupanja vreden vir42 Zaupanja vreden vir).

Probiotiki vam lahko tudi pomagajo, da se boste dalj časa počutili polnejše, porabili več kalorij in shranili manj maščob. Deloma je to posledica povečanja ravni nekaterih hormonov, kot je GLP-1 (43 Zaupanja vreden vir44 Zaupanja vreden vir).

Prav tako lahko neposredno pomagajo pri hujšanju. V eni izmed raziskav so diete ženske, ki so 3 mesece jemale Lactobacillus rhamnosus, izgubile 50% večjo težo kot ženske, ki niso jemale probiotika (45 Zaupanja vreden vir).

Druga študija 210 ljudi je ugotovila, da jemanje celo nizkih odmerkov Lactobacillus gasseri 12 tednov povzročilo 8,5-odstotno znižanje trebušne maščobe (46 Zaupanja vreden vir).

Vendar se je treba zavedati, da pri hujšanju ne pomagajo vsi probiotiki.

Presenetljivo je, da nekatere raziskave odkrijejo, da določeni probiotiki, kot je Lactobacillus acidophilus , lahko celo privedejo do povečanja telesne teže (47 Zaupanja vreden vir).

Za razjasnitev povezave med probiotiki in težo je potrebnih več raziskav (48 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK: Nekateri probiotiki vam bodo morda pomagali izgubiti kilograme in maščobe v trebuhu. Vendar so bili tudi drugi sevi povezani s povečanjem telesne teže.

Najboljši način, kako izkoristiti probiotike

Žive probiotične kulture pogosto najdemo v fermentiranih mlečnih izdelkih, kot so jogurti in mlečne pijače. Fermentirana hrana, kot je vložena zelenjava, tempeh, miso, kefir , kimči, kisla zelja in soja, lahko vsebuje tudi nekaj mlečnokislinskih bakterij.

Probiotike lahko jemljete tudi v obliki tablet, kapsul in praškov, ki vsebujejo bakterije v posušeni obliki.

Vendar se zavedajte, da lahko nekatere probiotike uniči želodčna kislina, preden sploh pridejo do črevesja – kar pomeni, da ne boste dobili nobene od predvidenih koristi.

Če želite izkusiti katero koli od zdravstvenih koristi, obravnavano zgoraj, je pomembno, da zaužijete ustrezne količine.

Večina raziskav, ki kažejo koristi, je uporabila odmerke od 1 do 100 milijard živih organizmov ali enot, ki tvorijo kolonije (CFU) na dan.

Več o probiotikih:

Simbiotična dnevna mešanica Viridian Nutrition je na voljo v prahu ali kapsulah, v obliki 1.5 miljard ali močnejši, 20 miljard, na kapsulo. Izdelki ne vsebujejo mleka ali mlečnih sestavin.

Človeško črevesje, mikrobiota, je dom ogromne populacije bakterij. Več kot 100 trilijonov bakterij naseljuje človeško črevesje, kar je 10x več od števila celic v našem telesu. Zaradi velikosti in pomembnosti črevesnih bakterij, lahko to populacijo mikrobiote gledamo tudi kot bakterijski organ, velikosti naših jeter in prav tako, če ne še bolj, pomembnega. V črevesju se nahaja okoli 400 vrst bakterij, vključno z Bacteroides, Lactobacillus, Clostridium, Fusobacterium, Bifidobacterium, Eubacterium in Peptostreptococcus bakterijami. Črevesne bakterije, ugotovljene kot ustrezne sestavine v prehranskih dopolnilih vključujejo Bifidobakterije in Lactobacillus vrste. Ključnega pomena za zdravje ljudi je, da se ohranja ravnotežje med temi vrstami.

Opis:

FS2-60 se ne abosrbira, ampak pomaga ustvarjati prijazno floro in naseljevanje kolonizacij dobrih bakterij Lactobacilli in Bifidobakterij, med tem ko zmanjša oporo za slabe bakterije.

Človeško črevesje, mikrobiota, je dom ogromne populacije bakterij. Več kot 100 trilijonov bakterij naseljuje človeško črevesje, kar je 10x več od števila celic v našem telesu. Zaradi velikosti in pomembnosti črevesnih bakterij, lahko to populacijo mikrobiote gledamo tudi kot bakterijski organ, velikosti naših jeter in prav tako, če ne še bolj, pomembnega. V črevesju se nahaja okoli 400 vrst bakterij, vključno z Bacteroides, Lactobacillus, Clostridium, Fusobacterium, Bifidobacterium, Eubacterium in Peptostreptococcus bakterijami. Črevesne bakterije, ugotovljene kot ustrezne sestavine v prehranskih dopolnilih vključujejo Bifidobakterije in Lactobacillus vrste. Ključnega pomena za zdravje ljudi je, da se ohranja ravnotežje med temi vrstami.

Deklaracija:

 

VIRIDIAN ČISTOST: 100% aktivne sestavine. Ta veganski izdelek ne vsebuje glutena, pšenice, laktoze, dodanega sladkorja, soli, kvasa, konzervansov ali umetnih barvil. Brez obsevanja. Brez testiranj na živalih.