19.95

In Stock

Hladno stiskano, vegansko, brez topil in z 88% ekološkimi sestavinami. Olje so formulirali strokovnjaki za prehrano otrok in mater

  • Uživanje se priporoča za čas pred načrtovano zanositvijo, med nosečnostjo ter po nosečnosti, še posebej v času dojenja
  • Svetujemo, da ga uživate skupaj z Viridian Nutrition Kompleksom za nosečnice, za optimalno podoporo mame in otroka
  • DHA je Omega3 maščobna kislina. V tej mešanici je uporabljena veganska različica DHA, pridobljena iz oceanske alge Schizochystrium, morske mikroalge, bogate z dokozaheksaenojsko kislino
  • DHA prispeva k ohranjanju normalnih možganskih funkcij in vizije
  • Te koristi so pridobljene z dnevnim vnosom 250mg DHA. V 15ml izdelka se nahaja 273mg DHA.

2 enaka izdelka = 3% popusta
3 enaki izdelki = 5% popusta
4 enaki izdelki = 7% popusta

Compare

Opis

Znanstvene koristi maščobnih kislin omega-3

Omega-3 maščobne kisline so neverjetno pomembne.

Imajo veliko močnih zdravstvenih koristi za vaše telo in možgane.

Pravzaprav je bilo malo hranilnih snovi preučenih tako temeljito kot omega-3 maščobne kisline.

Tu je 17 zdravstvenih koristi omega-3 maščobnih kislin, ki jih podpira znanost.

Koristi za zdravje Omega 3

1. Omega-3 se lahko borijo proti depresiji in tesnobi

Depresija je ena najpogostejših duševnih motenj na svetu.

Simptomi vključujejo žalost, letargijo in splošno izgubo zanimanja za življenje ( 1 , 2 ).

Za tesnobo, ki je tudi pogosta motnja, sta značilni nenehna skrb in živčnost (Zaupanja vreden vir).

Zanimivo je, da študije kažejo, da je pri ljudeh, ki redno uživajo omega-3, manjša verjetnost depresije (Zaupanja vreden virZaupanja vreden vir).

Ko ljudje z depresijo ali anksioznostjo začnejo jemati dodatke omega-3, se njihovi simptomi izboljšajo ( 6 , 7 ,Zaupanja vreden vir).

Obstajajo tri vrste omega-3 maščobnih kislin: ALA, EPA in DHA. Izmed vseh treh se zdi, da je EPA najboljši v boju proti depresiji (Zaupanja vreden vir).

Ena od študij je celo ugotovila, da je EPA učinkovit proti depresiji kot običajno antidepresivno zdravilo ( 10 ).

POVZETEK Omega-3 dodatki lahko pomagajo preprečiti in zdraviti depresijo in tesnobo. Zdi se, da je EPA najučinkovitejša v boju proti depresiji.

2. Omega-3 lahko izboljšajo zdravje oči

DHA, vrsta omega-3, je glavni strukturni sestavni del mrežnice očesa (11 Zaupanja vreden vir).

Če ne dobite dovolj DHA, se lahko pojavijo težave z vidom (12 Zaupanja vreden vir13 Zaupanja vreden vir).

Zanimivo je, da je uživanje dovolj omega-3 povezano z zmanjšanim tveganjem za makularno degeneracijo, ki je eden največjih svetovnih vzrokov za trajne poškodbe oči in slepoto (14 Zaupanja vreden vir15 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Omega-3 maščobna kislina, imenovana DHA, je glavna strukturna sestavina očesnih mrežnic. To lahko pomaga preprečiti makularno degeneracijo, kar lahko povzroči okvaro vida in slepoto.

3. Omega-3 lahko spodbujajo zdravje možganov med nosečnostjo in zgodnjim življenjem

Omega-3 so ključnega pomena za rast in razvoj možganov pri dojenčkih.

DHA predstavlja 40% polinenasičenih maščobnih kislin v vaših možganih in 60% mrežnice očesa (12 Zaupanja vreden vir16 Zaupanja vreden vir).

Zato ne preseneča, da imajo dojenčki, ki se hranijo s formulo, potrjeno z DHA, boljši vid kot dojenčki, ki jih hranijo s formulo brez njega (17 Zaupanja vreden vir).

Zaužitje dovolj omega-3 med nosečnostjo je povezano s številnimi koristmi za vašega otroka, vključno z (18 Zaupanja vreden vir19 Zaupanja vreden vir20 Zaupanja vreden vir):

  • Višja inteligenca
  • Boljša komunikacijska in socialna znanja
  • Manj vedenjskih težav
  • Zmanjšano tveganje za zamudo v razvoju
  • Zmanjšano tveganje za ADHD, avtizem in cerebralno paralizo

POVZETEK Zaužitje dovolj omega-3 v nosečnosti in zgodnjem življenju je ključnega pomena za otrokov razvoj. Dopolnjevanje je povezano z višjo inteligenco in manjšim tveganjem za več bolezni.

4. Omega-3 lahko izboljšajo dejavnike tveganja za srčne bolezni

Srčni infarkti in kapi so glavni svetovni vzroki smrti (21 Zaupanja vreden vir).

Pred desetletji so raziskovalci opažali, da so skupnosti, ki se prehranjujejo z ribami, zelo dolgožive. To je bilo kasneje povezano s porabo omega-3 (22 Zaupanja vreden vir23 Zaupanja vreden vir).

Od takrat so omega-3 maščobne kisline povezane s številnimi koristmi za zdravje srca (24 Zaupanja vreden vir).

Te ugodnosti obravnavajo:

Pri nekaterih ljudeh omega-3 lahko tudi znižajo “slab” LDL holesterol. Vendar pa so dokazi mešani – nekatere študije ugotavljajo povečanje LDL (39 Zaupanja vreden vir40 Zaupan vir).

Kljub koristnim učinkom na dejavnike tveganja za srčno bolezen ni prepričljivih dokazov, da lahko dodatki omega-3 preprečijo srčni napad ali kap. Mnoge študije ne najdejo nobene koristi (41Zaupanja vreden vir42Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Omega-3 izboljša številne dejavnike tveganja srčne bolezni. Vendar menda 3 dodatki omega 3 ne zmanjšujejo tveganja za srčni infarkt ali kap.

5. Omega-3 lahko zmanjšajo simptome ADHD pri otrocih

Motnja hiperaktivnosti pomanjkanja pozornosti (ADHD) je vedenjska motnja, za katero je značilna nepazljivost, hiperaktivnost in impulzivnost (43 Zaupanja vreden vir).

Več študij ugotavlja, da imajo otroci z ADHD nižjo raven omega-3 maščobnih kislin v krvi kot njihovi zdravi vrstniki (44 Zaupanja vreden vir45 Zaupanja vreden vir).

Poleg tega številne raziskave opažajo, da lahko dodatki omega-3 zmanjšajo simptome ADHD.

Omega-3 pomagajo izboljšati nepazljivost in dokončanje opravil. Zmanjšajo tudi hiperaktivnost, impulzivnost, nemir in agresivnost (46 Zaupanja vreden vir47 Zaupanja vreden vir48 Zaupanja vreden vir49 Zaupanja vreden vir).

Nedavno so raziskovalci opazili, da so bili dodatki ribjega olja eno najbolj obetavnih načinov zdravljenja ADHD (50 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Omega-3 dodatki lahko zmanjšajo simptome ADHD pri otrocih. Izboljšajo pozornost in zmanjšajo hiperaktivnost, impulzivnost in agresivnost.

6. Omega-3 lahko zmanjšajo simptome presnovnega sindroma

Presnovni sindrom je skupek pogojev.

Vključuje osrednjo debelost – znano tudi kot trebušna maščoba – kot tudi visok krvni tlak, odpornost na inzulin, visoke trigliceride in nizko raven HDL holesterola.

To je velika skrb za javno zdravje, saj povečuje tveganje za številne druge bolezni, vključno s srčnimi boleznimi in diabetesom (51 Zaupanja vreden vir).

Omega-3 maščobne kisline lahko izboljšajo dejavnike tveganja za inzulin, vnetje in srčne bolezni pri ljudeh s presnovnim sindromom (52 Zaupanja vreden vir53 Zaupanja vreden vir54 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Omega-3 lahko koristi ljudem z metaboličnim sindromom številne koristi. Lahko zmanjšajo odpornost na inzulin, se borijo proti vnetjem in izboljšajo več dejavnikov tveganja za srčno bolezen.

7. Omega-3s se lahko bori proti vnetju

Vnetje je naravni odziv na okužbe in poškodbe v telesu. Zato je ključnega pomena za vaše zdravje.

Vendar včasih vnetje traja dlje časa, tudi brez okužbe ali poškodbe. Temu rečemo kronično – ali dolgotrajno – vnetje.

Dolgotrajno vnetje lahko prispeva k skoraj vsaki kronični bolezni zahoda, vključno s srčnimi boleznimi in rakom (55 Zaupanja vreden vir56 Zaupanja vreden vir57 Zaupanja vreden vir).

Zlasti omega-3 maščobne kisline lahko zmanjšajo proizvodnjo molekul in snovi, povezanih z vnetjem, kot so vnetni eikosanoidi in citokini (58 Zaupanja vreden vir59 Zaupanja vreden vir).

Študije dosledno opažajo povezavo med večjim vnosom omega-3 in zmanjšanim vnetjem (Zaupanja vreden vir60 Zaupanja vreden vir61 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Omega-3 lahko zmanjša kronično vnetje, ki lahko prispeva k srčnim boleznim, raku in različnim drugim boleznim.

8. Omega-3 se lahko borijo proti avtoimunskim boleznim

Pri avtoimunskih boleznih vaš imunski sistem napačne zdrave celice za tuje celice in jih začne napadati.

Diabetes tipa 1 je odličen primer, ko vaš imunski sistem napada celice, ki proizvajajo inzulin v trebušni slinavki.

Omega-3 se lahko borijo proti nekaterim od teh bolezni in so lahko še posebej pomembne v zgodnji življenjski dobi.

Študije kažejo, da je uživanje dovolj omega-3 v prvem letu življenja povezano z zmanjšanim tveganjem za številne avtoimunske bolezni, vključno s sladkorno boleznijo tipa 1, avtoimunskim diabetesom in multiplo sklerozo (62 Zaupanja vreden vir63 Zaupanja vreden vir64 Zaupanja vreden vir).

Omega-3 pomagajo tudi pri zdravljenju lupusa, revmatoidnega artritisa, ulceroznega kolitisa, Crohnove bolezni in luskavice (65 Zaupanja vreden vir66 Zaupanja vreden vir67 Zaupanja vreden vir68 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Omega-3 maščobne kisline lahko pomagajo pri boju proti številnim avtoimunskim boleznim, vključno s sladkorno boleznijo tipa 1, revmatoidnim artritisom, ulceroznim kolitisom, Crohnovo boleznijo in luskavico.

9. Omega-3 lahko izboljšajo duševne motnje

Pri ljudeh s psihiatričnimi motnjami so poročali o nizkih ravneh omega-3 (69 Zaupanja vreden vir).

Študije kažejo, da lahko dodatki omega-3 zmanjšajo pogostost sprememb razpoloženja in recidivov pri ljudeh s shizofrenijo in bipolarno motnjo (69 Zaupanja vreden vir70 Zaupanja vreden vir71 Zaupanja vreden vir).

Dopolnjevanje z omega-3 maščobnimi kislinami lahko tudi zmanjša nasilno vedenje (72 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Ljudje z duševnimi motnjami imajo pogosto nizko raven omega-3 maščob v krvi. Zdi se, da izboljšanje stanja omega-3 izboljša simptome.

10. Omega-3 se lahko borijo s starostnim duševnim padcem in Alzheimerjevo boleznijo

Padec delovanja možganov je ena neizogibnih posledic staranja.

Več študij povezuje večji vnos omega-3 z zmanjšanim starostnim duševnim padcem in zmanjšanim tveganjem za Alzheimerjevo bolezen (73 Zaupanja vreden vir74 Zaupanja vreden vir75 Zaupanja vreden vir).

En pregled nadzorovanih raziskav kaže, da so dodatki omega-3 lahko koristni ob pojavu bolezni, ko so simptomi AD zelo blagi (76 Zaupanja vreden vir).

Upoštevajte, da je potrebnih več raziskav o omega-3 in zdravju možganov .

POVZETEK Omega-3 maščobe lahko pomagajo pri preprečevanju starostnega duševnega upada in Alzheimerjeve bolezni, vendar je potrebnih več raziskav.

11. Omega-3 lahko pomagajo preprečiti raka

Rak je eden vodilnih vzrokov smrti v zahodnem svetu, za omega-3 maščobne kisline pa že dolgo velja, da zmanjšujejo tveganje za nekatere vrste raka.

Zanimivo je, da študije kažejo, da imajo ljudje, ki uživajo največ omega-3, do 55% manjše tveganje za raka debelega črevesa (77 Zaupanja vreden vir78 Zaupanja vreden vir).

Poleg tega je uživanje omega-3 povezano z zmanjšanim tveganjem za nastanek raka prostate pri moških in raka dojke pri ženskah. Vendar pa vse raziskave ne dajejo enakih rezultatov (79 Zaupanja vreden vir80 Zaupanja vreden vir81 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Vnos omega-3 lahko zmanjša tveganje za nekatere vrste raka, vključno z rakom debelega črevesa, prostate in dojke.

12. Omega-3 lahko zmanjšajo astmo pri otrocih

Astma je kronična pljučna bolezen s simptomi, kot so kašelj, zasoplost in piskanje.

Hudi napadi astme so lahko zelo nevarni. Povzročajo jih vnetja in otekline v dihalnih poteh vaših pljuč.

Še več, stopnja astme v ZDA narašča v zadnjih nekaj desetletjih (82 Zaupanja vreden vir).

Več študij povezuje uživanje omega-3 z manjšim tveganjem za astmo pri otrocih in mladih (83 Zaupanja vreden vir84 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Vnos omega-3 je povezan z manjšim tveganjem za astmo pri otrocih in mladih.

13. Omega-3 lahko zmanjšajo maščobo v jetrih

Brezalkoholna bolezen maščobnih jeter (NAFLD) je pogostejša kot si mislite.

Z epidemijo debelosti se je povečala in postala najpogostejši vzrok kronične jetrne bolezni v zahodnem svetu (85 Zaupanja vreden vir).

Vendar dopolnjevanje z omega-3 maščobnimi kislinami učinkovito zmanjša jetrno maščobo in vnetja pri ljudeh z NAFLD (85 Zaupanja vreden vir86 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Omega-3 maščobne kisline zmanjšujejo jetrno maščobo pri ljudeh z brezalkoholno boleznijo maščobnih jeter.

14. Omega-3 lahko izboljšajo zdravje kosti in sklepov

Osteoporoza in artritis sta dve pogosti motnji, ki vplivata na vaš skeletni sistem.

Študije kažejo, da omega-3 lahko izboljšajo trdnost kosti s povečanjem količine kalcija v vaših kosteh, kar naj bi vodilo do zmanjšanega tveganja za osteoporozo (87 Zaupanja vreden vir88 Zaupanja vreden vir).

Omega-3 lahko zdravijo tudi artritis. Bolniki, ki so jemali dodatke omega-3, so poročali o zmanjšani bolečini v sklepih in povečani trdnosti oprijema (89 Zaupanja vreden vir90 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Omega-3 lahko izboljša trdnost kosti in zdravje sklepov, kar lahko zmanjša tveganje za osteoporozo in artritis.

15. Omega-3 lahko ublažijo menstrualno bolečino

Menstrualne bolečine se pojavijo v spodnjem delu trebuha in medenici in se pogosto sevajo v spodnji del hrbta in stegen.

Lahko bistveno vpliva na vašo kakovost življenja.

Vendar študije vedno znova dokazujejo, da imajo ženske, ki uživajo največ omega-3, blažje menstrualne bolečine (91 Zaupanja vreden vir92 Zaupanja vreden vir).

Ena od študij je celo ugotovila, da je bil dodatek omega-3 pri zdravljenju močnih bolečin med menstruacijo učinkovitejši od ibuprofena (93 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Omega-3 maščobne kisline lahko zmanjšajo menstrualno bolečino in so lahko celo učinkovitejše od ibuprofena, protivnetnega zdravila.

16. Maščobne kisline omega-3 lahko izboljšajo spanec

Dober spanec je eden od temeljev optimalnega zdravja.

Študije povezujejo pomanjkanje spanja za številne bolezni, vključno z debelostjo, diabetesom in depresijo (94 Zaupanja vreden vir95 Zaupanja vreden vir96 Zaupanja vreden vir97 Zaupanja vreden vir).

Nizka vsebnost omega-3 maščobnih kislin je povezana s težavami s spanjem pri otrocih in obstruktivno spalno apnejo pri odraslih (98 Zaupanja vreden vir99 Zaupanja vreden vir).

Nizke ravni DHA so povezane tudi z nižjimi nivoji hormona melatonina, kar vam pomaga zaspati (100 Zaupanja vreden vir).

Študije tako pri otrocih kot pri odraslih razkrivajo, da dopolnjevanje z omega-3 povečuje dolžino in kakovost spanja (98 Zaupanja vreden vir100 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Omega-3 maščobne kisline – zlasti DHA – lahko izboljšajo dolžino in kakovost vašega spanja.

17. Omega-3 maščobe so dobre za vašo kožo

DHA je strukturni sestavni del vaše kože. Odgovoren je za zdravje celičnih membran, ki sestavljajo velik del vaše kože.

Zdrava celična membrana povzroči mehko, vlažno, prožno in brez gub.

EPA koristi tudi vaši koži na več načinov, vključno z (101 Zaupanja vreden vir102 ):

  • Urejanje proizvodnje olja in hidratacije kože.
  • Preprečuje hiperkeratinizacijo lasnih mešičkov, ki se kaže kot majhne rdeče izbokline, ki jih pogosto vidimo na nadlahti.
  • Zmanjšanje prezgodnjega staranja kože.
  • Zmanjšanje tveganja za akne.

Omega-3 lahko kožo tudi zaščitijo pred sončnimi poškodbami. EPA pomaga preprečiti sproščanje snovi, ki po izpostavljanju soncu pojedo kolagen v vaši koži (101 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Omega-3 lahko pomagajo ohranjati kožo zdravo in preprečuje prezgodnje staranje ter ščiti pred sončnimi poškodbami.

Spodnja črta

Omega-3 maščobne kisline so ključne za optimalno zdravje.

Pridobivanje njih iz polnovredne hrane – na primer mastne ribe dvakrat na teden – je najboljši način za zagotovitev močnega vnosa omega-3 .

Če pa ne jeste veliko maščobnih rib, boste morda želeli razmisliti o dodatku omega-3. Za ljudi s pomanjkanjem omega-3 je to poceni in zelo učinkovit način za izboljšanje zdravja.

Uporaba:

Visoko hranljivo olje lahko dodate v sadne ali zelenjavne smoothije, solatne prelive, pomake, juhe ali ga kot začimbo dodajte na zelenjavo, v testenine, riž, krompir … ali pa ga preprosto zaužijte z žličko.

Deklaracija:

 

DHA je Omega3 maščobna kislina. V tej mešanici je uporabljena veganska različica DHA, pridobljena iz oceanske alge Schizochystrium, morske mikroalge, bogate z dokozaheksaenojsko kislino. DHA prispeva k ohranjanju normalnih možganskih funkcij in vizije. Te koristi so pridobljene z dnevnim vnosom 250mg DHA. V 15ml izdelka se nahaja 273mg DHA.

VIRIDIAN ČISTOST: 100% aktivne sestavine. Ta veganski izdelek ne vsebuje glutena, pšenice, laktoze, dodanega sladkorja, soli, kvasa, konzervansov ali umetnih barvil. Brez obsevanja. Brez testiranj na živalih.