SPIRULINA V KOSMIČIH 75g

Zaloga: na zalogi

Napišite vaše mnenje o izdelku

Kratek opis

Spirulina v kosmičih super hrana izjemne kakovosti


  • Vsebuje astronomsko količino hranilnih snovi v zelo majhni prostornini
  • Izjemen vir karotenoidov (beta-karoten, kriptoksantin, lutein, zeaksantin itd.) Fikocijanin in visoko kakovostne aminokisline
  • Pomaga nadzorovati težo z zmanjšanjem občutka lakote
  • Spodbuja vitalnost

Naroči 2 enaka izdelka in prejmi 3% popusta
Naroči 3 enake izdelke in prejmi 5% popusta
Naroči 4 ali več enakih izdelkov in prejmi 7% popusta

Količina

22,90

 

Rezultat iskanja slik za spirulinaSpirulina: Katere koristi podpira znanost?

Kot vse morske alge (alge, nori, kombu, wakame, klorela …) je tudi spirulina del “super hrane” ali “čudežne hrane”, ker ima visoko prehransko gostoto. Poleg tega se v državah v razvoju uporablja za boj proti podhranjenosti.

Spirulina spada v družino modro-zelenih mikroalg ali enoceličnih cianobakterij, ki so sposobne fotosinteze

Spirulina je že dolgo znana po visoki kakovosti in popolnoma biološko dostopni vsebnosti beljakovin. V resnici predstavljajo 60 do 70% njegove suhe mase in zagotavlja skoraj vse aminokisline.

 

 

Spirulina je tudi izjemen prehranski vir:

• veliko vitaminov (vključno z B12, C, E …);
• minerali in elementi v sledovih, kot so magnezij, kalcij, cink, selen in železo;
• žveplove spojine in prebavljivi SOD (super oksid dismutaza);
• lipidi in zlasti gama-linolenska kislina, omega-6;
• naravni fitopigmenti, kot so zeleni klorofil, modri fikocijanin (16% celotne teže) in oranžni karotenoidi (porazdeljeni večinoma med beta karotenom, kriptoksantinom, luteinom in zeaksantinom).

Iz te edinstvene sestave izhajajo številne koristi za zdravje ljudi. Pomaga pri:

• aktivnost in ravnovesje imunske obrambe zaradi sulfolipidov in sulfatnih polisaharidov, potencialnih aktivatorjev monocitov;
• ravnovesje krvnega tlaka;
• uravnavanje ravni lipidov v krvi in ​​še posebej ravni holesterola;
• zaščita pred oksidativnim stresom s prisotnostjo enega samega modrega pigmenta, fikocianina, zlasti v primeru diabetične nefropatije;
• razstrupljanje težkih kovin;
• izboljšanje športnega okrevanja z zmanjšanjem oksidativnega stresa in bolečin v telesu;
• ohranjanje mikrobiote.

 

Za optimalno razstrupljanje in delovanje organizma bi vas morda zanimal tudi paket sinergije: Spirulina + Zeolit (Zmogljiv in vsestranski naravni kelator težkih kovin z več razstrupljevalnimi aplikacijami).

 

Ogromna količina raziskav, ki so jih opravili po vsem svetu, in klinična preskušanja, ki so ji bila namenjena, s časom še naprej širijo področje njenih možnosti na področju zdravja ljudi.

 

Spirulina je zato bistven dodatek k hrani za vso družino in jo še posebej priporočamo pri:

• vegetarijancih in veganih
• rastoči otroci in mladostniki
• prezaposleni ljudje
• rekonvalescenti in ljudje, ki trpijo zaradi kronične utrujenosti
• starejši, da bi želeli omejevati tveganja tako imenovanih civilizacijskih patologij


Spirulina ima izjemno veliko hranil

Spirulina je organizem, ki raste tako v sladki kot slani vodi.

Gre za vrsto cianobakterij, ki so družina enoceličnih mikrobov, ki jih pogosto imenujemo modrozelene alge.

Tako kot rastline lahko cianobakterije proizvajajo energijo iz sončne svetlobe s postopkom, imenovanim fotosinteza.

Spirulino so uživali že stari Azteki, vendar je ponovno postala priljubljena, ko je NASA predlagala, da jo lahko gojijo v vesolju za uporabo astronavti ( 1 ).

Običajni dnevni odmerek spiruline je 1–3 grama, vendar se učinkovito uporabljajo odmerki do 10 gramov na dan.

Ta drobna alga je polna hranil. Ena sama žlica (7 gramov) posušenega spiruline v prahu vsebuje (Zaupanja vreden vir):

  • Beljakovine: 4 grame
  • Vitamin B1 (tiamin): 11% RDA
  • Vitamin B2 (riboflavin): 15% RDA
  • Vitamin B3 (niacin): 4% RDA
  • Baker: 21% RDA
  • Železo: 11% RDA
  • Vsebuje tudi spodobne količine magnezija, kalija in mangana ter majhne količine skoraj vsakega drugega hranila, ki ga potrebujete.

Poleg tega enaka količina vsebuje le 20 kalorij in 1,7 grama prebavljivih ogljikovih hidratov.

Gram za gram, je spirulina morda edino najbolj hranljivo živilo na planetu.

Žlica (7 gramov) spiruline zagotavlja majhno količino maščobe – približno 1 gram – vključno z omega-6 in omega-3 maščobnimi kislinami v razmerju približno 1,5–1,0.

Kakovost beljakovin v spirulini velja za odlično – primerljivo z jajci. Daje vse esencialne aminokisline, ki jih potrebujete.

Pogosto se trdi, da spirulina vsebuje vitamin B12, vendar je to napačno. Ima psevdovitamin B12, za katerega se ni izkazalo, da je učinkovit pri ljudeh (Zaupanja vreden virZaupanja vreden vir).

POVZETEK Spirulina je vrsta modrozelene alge, ki raste tako v slani kot v sladki vodi. Verjetno je to najbolj hranljiva hrana na zemlji.

 

Zmogljive antioksidativne in protivnetne lastnosti

Oksidativne poškodbe lahko škodujejo vaš DNK in celice. Te poškodbe lahko poganja kronično vnetje, kar prispeva k raku in drugim boleznim ( 5 ).

Spirulina je fantastičen vir antioksidantov, ki lahko ščitijo pred oksidativnimi poškodbami.

Njegova glavna aktivna komponenta se imenuje fikocijanin. Ta antioksidantna snov daje spirulini tudi svojo edinstveno modro-zeleno barvo.

Fikocijanin se lahko bori proti prostim radikalom in zavira proizvodnjo vnetnih signalnih molekul, kar zagotavlja impresivne antioksidativne in protivnetne učinke (Zaupanja vreden virZaupanja vreden virZaupanja vreden vir).

POVZETEK Fikocianin je glavna učinkovina v spirulini. Ima močne antioksidativne in protivnetne lastnosti.

 

Lahko zniža nivo »slabega« LDL in trigliceridov

Bolezni srca so vodilni vzrok smrti na svetu.

Številni dejavniki tveganja so povezani s povečanim tveganjem za srčne bolezni.

Kot kaže, spirulina pozitivno vpliva na mnoge od teh dejavnikov. Na primer, lahko zniža skupni holesterol, “slab” LDL holesterol in trigliceride, hkrati pa zviša “dober” HDL holesterol.

V študiji pri 25 ljudeh s sladkorno boleznijo tipa 2 je 2 grama spiruline na dan bistveno izboljšala te markerje (Zaupanja vreden vir).

Druga raziskava pri ljudeh z visokim holesterolom je pokazala, da 1 gram spiruline na dan zniža trigliceride za 16,3%, »slab« LDL pa za 10,1% (10 Zaupanja vreden vir).

Več drugih raziskav je ugotovilo ugodne učinke – čeprav z višjimi odmerki 4,5–8 gramov na dan (11 Zaupanja vreden vir12 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Študije kažejo, da lahko spirulina zniža trigliceride in “slab” LDL holesterol in lahko hkrati dvigne “dober” HDL holesterol.

 

Ščiti “slab” LDL holesterol pred oksidacijo

Maščobne strukture v telesu so dovzetne za oksidativne poškodbe. To je znano kot lipidna peroksidacija, ključni povzročitelj številnih resnih bolezni (13 Zaupanja vreden vir14 Zaupanja vreden vir).

Na primer, eden ključnih korakov pri razvoju srčnih bolezni je oksidacija “slabega” LDL holesterola (15 Zaupanja vreden vir).

Zanimivo je, da so antioksidanti v spirulini še posebej učinkoviti pri zmanjšanju peroksidacije lipidov pri ljudeh in živalih (16 Zaupanja vreden vir17 Zaupanja vreden vir).

V raziskavi pri 37 ljudeh s sladkorno boleznijo tipa 2 je 8 gramov spiruline na dan bistveno zmanjšalo označevalce oksidativne škode. Povečala se je tudi raven antioksidantnih encimov v krvi (18 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Maščobne strukture v telesu se lahko oksidirajo, kar poganja napredovanje številnih bolezni. To preprečijo antioksidanti v spirulini.

 

Lahko ima lastnosti proti raku

Nekateri dokazi kažejo, da ima spirulina lastnosti proti raku.

Raziskave na živalih kažejo, da lahko zmanjša pojavnost raka in velikost tumorja (19 Zaupanja vreden vir20 Zaupanja vreden vir).

Učinki Spiruline na ustni rak – ali raka ust – so bili posebej dobro raziskani.

Ena študija je preiskala 87 ljudi iz Indije s predrakavimi lezijami – imenovanimi oralna submukozna fibroza (OSMF) – v ustih.

Med tistimi, ki so eno leto jemali 1 gram spiruline na dan, je 45% primerov izginilo – v primerjavi s samo 7% v kontrolni skupini (21 Zaupanja vreden vir).

Ko so ti ljudje prenehali jemati spirulino, jih je skoraj polovica v naslednjem letu ponovno razvila lezije.

V drugi študiji na 40 posameznikov z lezijami OSMF je 1 gram spiruline na dan privedel do večjega izboljšanja simptomov OSMF kot zdravilo Pentoxyfilline (22 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Spirulina ima lahko protirakave lastnosti in je še posebej učinkovita proti vrsti predrakave lezije v ustih, imenovane OSMF.

 

Lahko zniža krvni tlak

Visok krvni tlak je glavni dejavnik številnih resnih bolezni, vključno s srčnimi napadi, možgansko kapjo in kronično ledvično boleznijo.

Medtem ko je 1 gram spiruline neučinkovit, je dokazano, da odmerek 4,5 grama na dan zniža krvni tlak pri posameznikih z normalno ravenjo (10 Zaupanja vreden vir11 Zaupanja vreden vir).

Mislimo, da to zmanjšanje poganja povečana proizvodnja dušikovega oksida, signalne molekule, ki pomagajo, da se vaše krvne žile sprostijo in razširijo (23 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Večji odmerek spiruline lahko povzroči znižanje ravni krvnega tlaka, kar je glavni dejavnik tveganja za številne bolezni.

 

Izboljša simptome alergijskega rinitisa

Za alergijski rinitis je značilno vnetje v nosnih poteh.

Sprožijo ga alergeni iz okolja, kot so cvetni prah, živalska dlaka ali celo pšenični prah.

Spirulina je priljubljeno alternativno zdravljenje simptomov alergijskega rinitisa in obstajajo dokazi, da je lahko učinkovit (24 Zaupanja vreden vir).

V eni študiji pri 127 ljudeh z alergijskim rinitisom je 2 grama na dan dramatično zmanjšala simptome, kot so izcedek iz nosu, kihanje, nosna kongestija in srbenje (25 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Nadomestki Spiruline so zelo učinkoviti proti alergijskemu rinitisu, saj zmanjšujejo različne simptome.

 

Lahko je učinkovita proti slabokrvnosti

Obstaja veliko različnih oblik anemije.

Za najpogostejše je značilno zmanjšanje hemoglobina ali rdečih krvnih celic v krvi.

Anemija je pri starejših odraslih dokaj pogosta, kar vodi v dolgotrajne občutke šibkosti in utrujenosti (26 Zaupanja vreden vir).

V študiji pri 40 starejših ljudeh z anemijo v anamnezi so dodatki spiruline povečali vsebnost hemoglobina v rdečih krvnih celicah in izboljšali imunsko funkcijo (27 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Ena študija kaže, da lahko spirulina zmanjša anemijo pri starejših odraslih.

 

Lahko izboljša mišično moč in vzdržljivost

Oksidativna poškodba, ki jo povzroči vadba, pomembno prispeva k utrujenosti mišic.

Določena rastlinska hrana ima antioksidativne lastnosti, ki lahko športnikom in fizično aktivnim posameznikom pomaga zmanjšati to škodo.

Spirulina se zdi koristna, saj so nekatere študije opozorile na izboljšanje mišične moči in vzdržljivosti.

V dveh študijah je spirulina povečala vzdržljivost, s čimer je znatno povečala čas, ko so se ljudje utrudili (28 Zaupanja vreden vir29 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Spirulina lahko prinese več koristi pri vadbi, vključno z večjo vzdržljivostjo in povečano mišično močjo.

 

Pomaga nadzororovati sladkor v krvi

Študije na živalih povezujejo spirulino z znatno znižanjem ravni sladkorja v krvi.

V nekaterih primerih je prekašala priljubljena zdravila proti sladkorni bolezni, vključno z Metforminom (30 Zaupanja vreden vir31 Zaupanja vreden vir32 Zaupanja vreden vir).

Obstaja tudi nekaj dokazov, da je spirulina lahko učinkovita pri ljudeh.

V dvomesečni študiji pri 25 ljudeh s sladkorno boleznijo tipa 2 je 2 grama spiruline na dan povzročilo impresivno znižanje ravni krvnega sladkorja (Zaupanja vreden vir).

HbA1c, marker dolgotrajne ravni krvnega sladkorja, se je znižal z 9% na 8%, kar je veliko. Študije ocenjujejo, da lahko 1-odstotno znižanje tega markerja zmanjša tveganje za smrt zaradi sladkorne bolezni za 21% (33 Zaupanja vreden vir).

POVZETEK Nekateri dokazi kažejo, da lahko spirulina koristi ljudem s sladkorno boleznijo tipa 2, kar znatno zmanjša raven sladkorja v krvi na tešče.

 

Medtem ko je pred morebitnimi kategoričnimi trditvami potrebnih več raziskav, je spirulina morda ena izmed redkih superživil, vrednih tega naziva.

Vir: https://www.healthline.com

 

 

Opis izdelka: Spirulina je tržno ime za prehransko dopolnilo iz alg rodu Spirulina, predvsem vrst Spirulina platensis in Spirulina maksima (nekateri ju uvrščajo tudi v rod Arthrospira). 

Priporočen dnevni odmerek: Priporočen dnevni vnos je 1-2 poravnani čajni žlički, kar je enako kot 1-2g. Primereno za dolgotrajno uporabo.

Sestavine: 100% Spirulina, beljakovine 65.1g/100g, B2 3.38mg/kg, B12 30nanogr/kg, D 2.28mg/kg, K1 2.31mg/kg, B12 90nanogr/kg, KLOROFIL  486mg/kg, FIKOCIANIN 3.4g/kg, Betakaroten 164mg/kg, Antioksidant Superoksid dismutaza 568 enot/kg;

Vsebina: V kosmičih

Neto količina: 75g

Obvestilo: Ta izdelek ne sme nadomestiti raznolike in uravnotežene prehrane ter zdravega načina življenja. Upoštevajte navodila za uporabo, priporočeni dnevni odmerek in datum izteka roka uporabnosti. Ni priporočljivo za nosečnice ali doječe ženske in otroke, mlajše od 15 let. Hraniti izven dosega majhnih otrok.

Zanimivost: Učinki, ki jih proučujejo, so vpliv spiruline na imunski sistem, povečanje aktivnosti makrofagov, stimulacija produkcije protiteles in citokinov ter aktivacija in mobilizacija T in B celic. Poleg tega proučujejo učinke proti nekaterim virusom, npr. herpes virusu, citomegalovirusu, influenza virusu in virusu HIV, na alergije, anemijo, raka, kardiovaskularne bolezni, hiperglikemijo, hiperlipidemijo ter oslabljen imunski sistem.[5]

Shranjevanje: Shranjujte na suhem mestu s temperaturo do 25 ° C. Primerno za dieto brez glutena.

Proizvedeno: v Grčiji